Awaria w trakcie eksploatacji
- wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny (do pobrania)
Uszkodzenia transportowe lub braki ilościowe
- wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny (do pobrania)
- skan lub czytelne zdjęcie protokołu szkodowego spisanego z kurierem
W obu przypadkach zgłoszenie prosimy przesłać na adres: sklep@mrozan.pl
zasady reklamacji przy uszkodzeniach transportowych lub brakach ilościowych:
- Podczas odbioru dostawy prosimy sprawdzić zgodność towaru z zamówieniem. W przypadku uszkodzeń lub braków należy spisać z kurierem protokół szkodowy, który jest wymagany do złożenia reklamacji.
- Jeżeli przewoźnik odmawia oczekiwania na sprawdzenie towaru stosowny wpis musi znaleźć się na liście przewozowym. Kurier powinien również zostawić swój numer telefonu celem ustalenia godziny spisania ewentualnego protokołu w następnym dniu roboczym.
- Prosimy zachować oryginalne opakowanie w możliwie najlepszym stanie i nie używać reklamowanego towaru.