Ogólne zasady realizacji dostaw
- Po otrzymaniu Zamówienia obsługa Sklepu kontaktuje się z Zamawiającym, aby potwierdzić dane do wysyłki oraz ustalić termin dostawy zależny od dostępności towaru na magazynie. Uzgadniana jest również ostateczna cena transportu w oparciu o wstępną kalkulację z Zamówienia.
- Transport nie obejmuje wniesienia i montażu, chyba że strony ustalą inaczej.
- Zamówiony towar wysyłany jest w dni robocze bezpośrednio z magazynu producenta.
- Towary dostępne na magazynie standardowo dostarczane są do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności na koncie Sklepu, a w przypadku instytucji budżetowych od momentu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji.
- Łączenie transportów dla kilku produktów jest możliwe wyłącznie w ramach jednego producenta.
Odbiór dostawy
- prosimy zawsze sprawdzić w obecności kuriera towar pod kątem ewentualnych uszkodzeń oraz zgodności z zamówieniem
- jeżeli kurier nie wyraża zgody na sprawdzenie towaru w jego obecności (np. z powodu braku czasu) należy żądać od kuriera numeru telefonu i dokonania wpisu na liście przewozowym
- w przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności z zamówieniem należy wezwać kuriera celem niezwłocznego spisania protokołu szkodowego
- składając reklamację dotyczącą uszkodzeń transportowych lub niezgodności z zamówieniem należy przesłać skan lub czytelne zdjęcie oryginału protokołu szkodowego
- prosimy nie używać reklamowanego towaru oraz nie niszczyć i nie wyrzucać oryginalnych opakowań (wielu producentów przy reklamacji żąda zachowania oryginalnego opakowania jako warunku wymiany)